سیستم مدیریت و تضمین کیفیت

کیفیت یک هدف است.

ما در شرکت فولاد روانشیر، هر روز، به طور مداوم کار می کنیم تا به کیفیت مطلوب در همه اموری که انجام می دهیم دست یابیم. با اجرای دقیق فرایند کنترل کیفیت، تولید و تحویل قطعات با کیفیت به ایده آل های مشتریان ما نزدیک شده است. چگونه به این امر دست می یابیم؟ آزمایشگاه های مجهز و انجام آنالیزهای شیمیایی و تست های غیر مخرب، برای بهبود کیفیت بکار گرفته می شوند. از اولین قرارداد با شرکت فولاد روانشیر و شروع همکاری مان، شما می توانید از یک چیز مطمئن باشید: کیفیت بالای محصولات.
احترام همیشگی و شنیدن به مشتری هایمان همراه با پیشنهاد ما به منظور ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتری، و همچنین نظارت و بررسی دقیق عملکرد، دوام و کیفیت محصولاتمان حتی پس از تحویل، از جمله اصول مهم شرکت می باشد.

خط مشئ کیفیت

شرکت فولاد روانشیر به عنوان یکی از شرکت هاي تولید کننده در صنعت ریخته گری با برآوردن الزامات و نیاز هاي خاص مشتری، رسالت خود را جلب رضایت و اعتماد مشتریان قرار داده و در این جهت اهداف اصلی ذیل را دنبال می کند:
1- تلاش در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و بهبود مستمر کیفیت برای افزایش رضایت مشتری که هدف اصلی سازمان است.
2- کاهش هزینه ها و ضایعات با افزایش راندمان
3- توجه به سیستم آموزشی به عنوان ابزاری جهت ارتقاء توان تخصصی و فرهنگی پرسنل
4- افزایش سود آوری و فروش.
5- تحویل به موقع محصول به مشتریان.
6- فراهم نمودن محیط ایمن و همچنین ایجاد انگیزه و روحیه مشارکت در پرسنل به عنوان اصلی ترین سرمایه های معنوی سازمان.

بدین منظور و در جهت دستیابی به اهداف خود، نظام مدیریت کیفیت بر مبنای الزامات استاندارد ISO 9001:2015 را به عنوان مرجع تعیین کرده و مدیران میانی و تمامی پرسنل شرکت فولاد روانشیر در کلیه سطوح سازمانی، ملزم به اجرا و نگهداری از آن می باشند. مسئولیت اصلی ما آن است که اطمینان یابیم نظام مدیریت کیفیت همواره برقرار و جاری می باشد.
مدیرعامل به عنوان بالاترین رده سازمانی شرکت، به همراه مدیران میانی و تمامی کارکنان شرکت فولاد روانشیر با علاقه مندی و تعهد کامل و با همه توان خود از استقرار این نظام حمایت کرده و در جهت تسریع در ایجاد و استقرار نظام مذکور و مراقبت مستمر به منظور حفظ، بهسازی و اصلاح آن و برای حصول اطمینان در انجام بهتر آن به صورت منظم، بر اثربخشی این نظام نظارت، و در مقاطع زمانی معین آن را بازنگری خواهند کرد.

گواهینامه ها