پیام مدیر عامل

بسمه‌ تعالی

   شرکت فولاد روانشیر در زمینه تولید قطعات مقاوم در برابر سایش، مورد مصرف در صنایع معدنی، فرآوری مواد، سیمان و فلزات با متریال های فولاد و چدنی فعالیت می نماید، گروه محصولات تولیدی شرکت فولاد روانشیر، شامل: انواع قطعات مورد مصرف در صنایع سیمان، معادن، فرآوری مواد معدنی، صنایع فلزی (فولاد، آلومینیوم، مس و…) می باشد. هدف ما در زمینه کاری خود، استفاده از دانش روز، خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی های نوین، در تعامل نزدیک با مشتریان، جهت توسعه و گسترش مرزهای بالقوه  فعلی می باشد.

ما می خواهیم شرکت فولاد روانشیر، به اعتبار و نامی ملی دست یابد تا مشتری با رضایت مندی، اعتماد و اطمینان از محصولات ما استفاده کند و به نام و برند فولاد روانشیر وفادار باشد. به همین منظور چشم انداز شرکت فولاد روانشیر با استعانت از خداوند متعال و همت والای پرسنل پرتوان آن بشرح ذیل تعیین می گردد:

– حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت فولاد روانشیر  به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت ریخته گری.

– توسعه خطوط تولید و افزایش توان و ظرفیت تولید.

– ورود به بازارهای خارجی  همراه با تداوم پیشرفت و توسعه.

– تربیت مدیران، مهندسین و کارشناسان متخصص.

از تمامی همکاران محترم در تمامی رده های سازمانی می خواهم با تمام دقت و توان خود در این مسیر قدم برداشته و با جدیت و نگرش مثبت و تلاش بیش از پیش، در راستای اعتلای نام شرکت فولا روانشیر قدم بردارند، به امید موفقیت های روز افزون و حضور در قله های پر افتخار صنعت ایران زمین.

 

علی حسین صالحی
مدیرعامل شرکت فولاد روانشیر