چکش های کلینکرشکن

محصولات/صنایع سیمان

در مرحله پخت، مواد پیش گرم شده تا دمای ۸۵۰ درجه سانتی گراد، در یک کوره گردان (Rotary Kiln) که به صورت مداوم (هفت روز در هفته و ۲۴ ساعت در شبانه روز) کار می کند، در دمای ۱۴۵۰ درجه سانتی گراد زینتر می شوند. با انجام واکنش های شیمیایی در ناحیه زینترینگ، محصول با ترکیب شیمیایی و مولکولی مطلوب پدید می آید که به آن کلینکر (Clinker) گویند. کلینکر تولید شده سپس با دمش هوا خنک می شود تا ساختار شیمیایی مناسب پدید آید. این کلینکر نهایی قبل از ذخیره و انبار و آسیاب، توسط چکش های کلینکرشکن، خرد می گردد.
شرکت فولاد روانشیر در این حوزه توانایی تولید محصولات ذیل را با کیفیت بالا و مورد انتظار مشتری را دارد.

متخصصين اين شرکت با هدف ارائه قطعات با کيفيت مناسب و در راستاي جلب رضايت مشتری به بررسی خط قطعات خط توليد و تجهيزات کارخانجات سيمان ايران پرداخته اند و با علم به کارکرد مختلف قطعات مورد نياز اين صنايع، توانسته انـد رضايت مشتريان خود را به بهترين نحو برآورده سازند.

از جمله سوابق کاری شرکت در اين راستا همکاری با شرکت های:

سيمان تهران، سيمان زنجان، سيمان صوفيان، سيمان ممتازان کرمان، سيمان شرق، سيمان کوير کاشان، سيمان زرين رفسنجان، سيمان عمران انارک، سيمان لارستان و سيمان خمسه ….

 
 

در تامين اقلام به شرح ذيل بوده است: قطعات سايشی دستگاه های ريکلايمر، انواع سرند و ميل بار، انـواع چکش های سنگ شکن اوليـه و ثانويـه، انواع چکـش های کلينکـر شکـن، لاينر هـای آسياب، صفحات روتور سنگ شکن، لاينر های بدنه و ديواره سنگ شکن، انواع چرخها و پولی ها، اتصالات لاينر های قطعات آسيا.

 

چکش های کلینکرشکن

Code : 272-1

چکش کلینکر شکن

نوع جنس: فولاد هادفیلد

وزن: 58 کیلوگرم

Code : 327-1

چکش کلینکر شکن گریت کولر

نوع جنس: فولاد هادفیلد

وزن: 56 کیلوگرم

Code : 245-2

چکش کلینکر شکن

نوع جنس: فولاد هادفیلد

وزن: 61 کیلوگرم

Code : 291-4

چکش سنگ شکن آهک

نوع جنس: فولادهادفیلد

وزن: 154 کیلوگرم